Есе Юлії Шинкаренко (2018)

Мене звати Юлія Шинкаренко. Я навчаюсь у 9 класі. З 5 класу я приймаю участь у міських олімпіадах. У минулому році я зайняла 1 місце з математики та 1 з хімії по місту. Довелося обирати з 2-х предметів лише один – обласні олімпіади проводилися в один день. Так як я планую пов’язати свою майбутню професію з хімією, я її і обрала, і зайняла 2 місце в області. 

Також я захоплююся математикою і в цьому році планую знову брати участь в олімпіадах з обох предметів. Сподіваюся гідно представити ліцей в цьому році.

В майбутньому я хочу працювати у великій фармацевтичній компанії над створенням нових ліків. Для цього мені потрібні досконалі знання в області хімії та біології. 

Зараз я отримую знання на уроках в ліцеї та з загальнодоступних джерел. Отримуючи стипендію, я б змогла придбати додаткові матеріали, довідники та іншу літературу, за допомогою якої змогла б підготуватися до вступу у ВНЗ..

Коментарі

Поширити для друзів

Популярні публікації

Перейти до сторінок:

Новини Фонду