Подяка від Дмитра Слабка

У жовтні 2015 року мене оповістили про те, що благодійний фонд, заснований випускниками нашого ліцею, буде виплачувати стипендії учням з високими досягненнями у навчанні. Для мене це було приємною несподіванкою, адже я навіть не міг собі уявити, що колись зможу отримувати стипендію просто навчаючись в ліцеї і займаючись улюбленою справою.
Я вважаю, що це чудова ініціатива, адже саме такого стимулу багатьом олімпіадникам й не вистачало. Нарешті зусилля себе окупили. Для мене це стало дуже сильним стимулом до подальших успіхів у навчанні. Винагорода за працю знайшла мене набагато швидше, ніж я очікував, за що я від усього серця хочу виразити вдячність благодійникам, що крізь роки зберегли в своєму серці любов до рідного ліцею і бажання допомагати молодшим товаришам.

Стипендія мотивувала мене на досягнення нових успіхів у навчанні. За минулий рік я здобув призове місце на обласній олімпіаді з фізики, а також декілька призових місць на міських наукових змаганнях. Та головним своїм досягненням я вважаю те, що мені вдалося успішно продемонструвати свої знання на зовнішньому незалежному оцінюванні.

З української мови я отримав 199,5 балів, з математики – 193, з фізики – 193, з англійської – 182. Та це не було б можливим, якби не талановиті вчителі й не отримана мною стипендія. Я зміг пройти до омріяного ВНЗ на бажану спеціальність.

За цей рік я зрозумів, наскільки важлива підтримка для учнів, як моральна, так і матеріальна. Ще раз хочу подякувати членам благодійного фонду «Наукова спадщина» за підтримку: ви робите неоцінний вклад в майбутнє нашої країни, адже мотивація – це саме те, чого так не вистачає сучасній молоді, а молодь, як відомо, - це майбутнє нашої нації.
(Слабко Дмитро, випускник ліцею 2016 року.)
Подяка від Дмитра Чернишенка
Читати інші відгуки
Зробити внесок та допомогти ліцеїстам

Коментарі

Поширити для друзів

Популярні публікації

Перейти до сторінок:

Новини Фонду