Подяка від Дмитра Чернишенка

Доброго дня, мене звати Чернишенко Дмитро, я студент першого курсу національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського». Я пишу цього листа Благодійному фонду «Наукова спадщина» з величезною вдячністю за надану матеріальну допомогу, проявлену мені ще рік тому.
Стипендія, вручена мені фондом, неабияк допомогла у навчанні в ліцеї та в подальшому здобутті освіти. Саме через скрутне фінансове становище в родині, я з батьками всерйоз задумався над подальшою освітою. Ми думали над продовженням навчання у Жовтоводському індустріальному коледжі лише з тої причини, що там можна було отримувати стипендію при мінімумі затрат грошей  (освітня база коледжу набагато менша за базу ліцею). Це був не найкращий варіант продовження навчання, тому що я мав здібності до навчання і бажання  вчитися у  вищому навчальному закладі та в подальшому стати висококваліфікованим інженером, але на той момент ми не бачили іншого виходу, як перейти до коледжу.

За фінансової підтримки фонду здійснилася моя мрія – я вступив у кращий технічний ВНЗ Європи, зараз навчаюся на бюджетній основі, отримую стипендію, одержую знання у хімічній галузі. Зараз я думаю, що якби не підтримка фонду, то я не навчався б у «КПІ ім. Ігоря Сікорського». Тепер я став ще ближче до мрії всього життя – стати затребуваним інженером та працювати на благо та розквіт України.
(Чернишенко Дмитро, випускник ліцею 2017 року.)
Читати інші відгуки
Зробити внесок та допомогти ліцеїстам

Коментарі

Поширити для друзів

Популярні публікації

Перейти до сторінок:

Новини Фонду