Есе Злати Лопати (2018)

Добрий день. Мене звати Лопата Злата. Навчаюся в ліцеї з 5-го класу, зараз уже у 8-А класі. З найближчих рідних маю тільки маму, проте не засмучуюся. Вона є моєю порадницею, підтримкою у будь-яких починаннях. Я призерка  міських олімпіад з хімії, фізики, математики та географії. В цьому році теж хочу брати участь в олімпіадах, спробувати свої сили, визначити рівень своїх знань. Вже готуюся до олімпіади з хімії. Процес навчання може бути нудним, якщо тебе не цікавлять знання, які ти отримуєш; якщо ти вважаєш, що вони тобі не знадобляться в майбутньому. Мені цікаво щось пізнавати нове про свої захоплення, своє хобі. У цьому випадку навчання перетворюється на захоплюючу гру.

Можливо, це звучить не зовсім скромно, але я старанна дівчинка і вже пробую самостійно досягати поставлених цілей. З першого по сьомий клас я була відмінницею. Сподіваюсь, що і надалі також нею буду.

Знаєте, кожна людина має свою  мрію, при здійсненні якої вона стає найщасливішою у світі. Моя мрія – стати стюардесою. Я вивчаю англійську мову і почала французьку. Але важко вчити мови  самостійно, без пояснень викладачів. Тому стипендію планую витрачати на курси для вивчення іноземних мов і знати їх, як свою рідну мову.

Деяким людям дуже важко довести, що гроші і моральні якості сумісні. Все залежить від виховання і від цінностей, які були прищеплені людині, а також від працьовитості та наполегливості. Якщо людина заробила гроші своєю копіткою працею і змогла придбати якісь матеріальні блага, в цьому нічого немає поганого. Навпаки - це прекрасно, що вона домагається всього сама.

На жаль, нещодавно в мене зламався принтер. А так як він ремонту не підлягає, хочу купити новий удосконалений принтер. А ще ми з мамою почали збирати гроші на моє навчання у вищому навчальному закладі, щоб забезпечити мені подальшу освіту і щасливе майбутнє.

Мама завжди мене виховувала, ставлячи на перше місце морально-етичні цінності. Я переконана, що розумній людині гроші можуть дати можливість самореалізації та самовдосконалення, можливості для розвитку і самоствердження.   Можна зайнятися благодійністю, спортом, придбати інвентар і витратні матеріали для свого хобі. 

Передивляючись сторінку  Благодійного фонду «Наукова спадщина»,  задумалась: ось вони, засновники нашого фонду, дорослі, самостійні чоловіки. Сьогодні я йду їхнім шляхом. Можливо, сиджу за тією ж партою, за якою сидів Дмитро Васильович або Дмитро Миколайович; слухаю ті ж пояснення нової теми з математики від Володимира Львовича, які слухали майже 20 років тому ці поважні чоловіки. І переконана, що через декілька років, отримавши освіту та маючи роботу, зроблю свій вклад у Благодійний фонд, щоб підтримати юні обдарування нашого рідного ліцею.

Для мене стипендія є мотивацією для досягнення нових вершин. Сподіваюся, мої мрії здійсняться. Дякую за те, що вислухали.

Коментарі

Поширити для друзів

Популярні публікації

Перейти до сторінок:

Новини Фонду