Есе Анастасії Жермель (2018)

Навчаючись у середньо-освітній школі №12, я зовсім не замислювалася про своє майбутнє, про свою освіту, але коли я подорослішала, то зрозуміла, що знань, які я отримала в школі, мені недостатньо.

І тому в 9 класі я вперше подумала про зміну навчального закладу. Більш привабливим, на мій погляд ,виявився ліцей ,бо він був і є одним з найкращих навчальних закладів у моєму місті.

Я добре усвідомлювала, що навчання тут допоможе мені поліпшити знання, реалізувати себе,  свої амбіції. Адже в ліцеї працюють найкращі вчителі, які роблять процес навчання цікавим і дають  ґрунтовні знання, необхідні для вступу.

Визначившись із предметами  ЗНО, я негайно розпочала підготовку. Я вирішила ні на крок не відступати від своєї мети, тому щоденно сумлінно готувалась.

Але мені  бракує індивідуальної допомоги, і я відчуваю, що самій  із таким обсягом інформації мені не впоратись, тому мені  вкрай потрібна допомога вчителів. Якби в мене були кошти, то навіть не вагаючись, я би витратила їх на додаткові заняття. Це однозначно допомогло мені втілити мою мрію, здобути вищу освіту в престижному закладі.

Коментарі

Поширити для друзів

Популярні публікації

Перейти до сторінок:

Новини Фонду