Есе Анастасії Черевань (2017)

Стипендія дає мені можливість реалізувати себе в майбутньому як особистість, та надію на допомогу у скрутну хвилину. Минулий рік я отримувала стипендію за допомогою якої придбала собі принтер та декілька пар супінаторів.

У 8 класі я брала участь у багатьох олімпіадах, конкурсах і зайняла призові місця. Я придбала багато додаткової літератури з біології, хімії та історії, і відвідувала додаткові заняття з англійської мови.

Я мрію стати лікарем, допомагати іншим з їхніми проблемами. Я прикладаю значні зусилля у навчанні, щоб бути відмінницею, адже усвідомлюю, що від цього залежить  моє майбутнє.

Ми залишилися з мамою вдвох, і я свідомо розумію, як їй важко піднімати мене на ноги самотужки. Я щиро вдячна фонду та його засновникам за те, що повірили у мої сили та здібності, і підтримали, бо це наразі для мене важливо.

Коментарі

Поширити для друзів

Популярні публікації

Перейти до сторінок:

Новини Фонду