Есе Анастасі Лебедєвої (2017)

Я, учениця 9-А класу, Лебедєва Анастасія, одержувала стипендію у 2016 році. З цілковитою впевненістю можу сказати, що моє навчання зі стипендією стало набагато ефективнішим і в певному сенсі легшим.
     
На отримані кошти я мала змогу брати участь в олімпіадах, семінарах, додатково займатися англійською мовою. Звичайно ж, я не могла оминути фінансові проблеми моєї сім’ї , тому в першу чергу купувала необхідні речі людям , яких люблю та ціную, бо так важливо робити трохи більше, ніж від тебе вимагається, щоб  побачити радість у рідних очах; допомагала безпритульним тваринам у ветеринарній клініці взимку, бо вони, на відміну від людей, не можуть потурбуватися самі про себе; відвідувала майстер-класи та тренінги,щоб всебічно розвиватися та проявляти свої здібності в різних сферах. У мене є маленький братик, якому нещодавно виповнилося 2 рочки і якого я безмежно люблю. Мені так хочеться на правах старшої сестри розфарбувати його дитинство лише яскравими фарбами. 
     
Якщо я буду отримувати стипендію другий рік поспіль, то почну більш поглиблено вивчати шкільні дисципліни за допомогою додаткової літератури,яку купуватиму через інтернет, різних вебінарів, тощо. За допомогою мого попереднього досвіду, зможу більш раціонально використати надані кошти, задля подальшого розвитку моїх наукових здібностей та соціальній діяльності (літературні вечори, відвідування наукових ярмарок, диспутів). 
     
Хочу подякувати засновникам фонду за те, що вони  в тому році вибрали  мене серед  інших претендентів , розгледівши в мені потенціал, чим дуже допомогли! 

Читати інші есе
Зробити внесок та допомогти ліцеїстам

Коментарі

Поширити для друзів

Популярні публікації

Перейти до сторінок:

Новини Фонду