Есе Єлизавети Свідло (2017)

У тому році я, ще ученицею 10 ф/м класу, отримала стипендію від Благодійного фонду «Наукова спадщина».

За допомогою цих коштів я змогла здійснити свою мрію: перейти на контактні лінзи щоб бути вперше без окулярів як і всі інші нормальні, здорові люди. Частину коштів я вже в 11 класі виділяю на репетиторів для поліпшення своїх знань з предметів, що оберу на ЗНО. Мені потрібен найвищий можливий бал аби вступити до бажаного університету, тому додаткові заняття з не профільних ліцею предметів (англійська мова, українська мова та література) дають змогу підготуватися до ЗНО. Наразі моєю головною метою є навчання у Києві. Якщо своїми зусиллями зможу вступити до університету на бюджетне місце, то все одно залишиться проблема коштів на проживання. Вся родина намагається потрохи відкладати гроші мені на навчання, тому частину премії я не витрачаю з цією ж метою.

Загалом більшу частину отриманих мною коштів з премії ми з родиною залишаємо на проживання хоча б у перший рік навчання в іншому місті.
Учениця 11 ф/м класу
Свідло Єлизавета
Зробити внесок та допомогти ліцеїстам

Коментарі

Поширити для друзів

Популярні публікації

Перейти до сторінок:

Новини Фонду