Есе Анастасії Мірошниченко (2015)

В ліцеях природничо-наукового навчання найкращі вчителі навчають нас різним наукам, але найбільше мені подобається хімія. Нас завжди запитують: «Ким ти хочеш стати? Що будеш в подальшому робити?». В майбутньому я б хотіла стати успішним спеціалістом з хімічних технологій, заснувати власну фірму, щоб приносити користь іншим, мати змогу забезпечити щасливе життя не тільки собі, а й своїй родині.

Для досягнення цієї мети я намагаюся добре вчитися, докладаю багато зусиль, щоб бути відмінницею, приймаю участь та займаю призові місця не тільки в міських, але й в обласних олімпіадах та різних предметних конкурсах.
 
Оскільки я навчаюся в десятому класі, то вже замислювалася над своїм майбутнім. Я намагатимуся вступити до Київського політехнічного університету на хімічний факультет. Буду старанно готуватися до здачі зовнішнього незалежного оцінювання, додатково займатися українською мовою та літературою, хімією, біологією та математикою.
 
Я гадаю, що заслуговую отримувати стипендію,тому що я людина відповідальна, працьовита. Не дивлячись на різні невдачі, я намагаюся аналізувати свої помилки, виправляти їх та уникати в подальшому житті. Не зважаючи на труднощі, я доводжу почату справу до кінця, намагаюся самовдосконалюватися…
 
Мені б хотілося бути потрібною, мати змогу зробити важливий внесок в історію нашої країни, приносити користь суспільству, мати змогу допомогти Україні розвиватися та процвітати.
 
Тому я й вважаю, що гідна отримувати стипендію.благодійного фонду «Наукова спадщина».
  
Читати інші есе
Дізнатись про звітність
Допомогти ліцеїстам

Коментарі

Поширити для друзів

Популярні публікації

Перейти до сторінок:

Новини Фонду