Есе Давида Багдасаряна (2016)

Я, Багдасарян Давид, народився і виріс у Жовтих Водах. Зараз мені 16 років і я навчаюся в 11 ф/м класі у ліцеї природничо-наукового навчання. Я із багатодітної сім’ї, в якій четверо дітей: я, дві сестрички і брат. Я найстарша дитина в сім’ї. 

Маю безліч призових місць в олімпіадах з математики і фізики. Учасник турнірів з економіки. У 2013 році закінчив музичну школу за класом акордеону.

Цим літом самостійно навчився грати на гітарі. Люблю співати. Маю 5 кю (пояс) з айкідо.

Буду вступати до КПУ за спеціальністю автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології. Для цього буду здавати на ЗНО:
  • фізику
  • математику
  • українську мову
Я вважаю що мені необхідна від фонду «Наукова спадщина». Я планую її використати для оплати занять з репетитором з фізики. Планую займатися з репетитором  української мови. (Оскільки моя сім’я не в змозі оплатити моє навчання в університеті, я планую навчатися за рахунок бюджету, для цього маю успішно здати екзамени. А тому мені потрібні заняття з репетитором.)

Також мені необхідна стипендія для підготовки до університету. Наприклад відкладати на оплату гуртожитка та купівлю гаджету для полегшення навчання в університеті. 

До того ж я маю мрію придбати електрогітару для більш професійного заняття музикою і вважаю що ця стипендія спростить мій шлях до здобуття омріяного.

Ще маю намір продовжити заняття східними єдиноборствами, які необхідно оплачувати.
І звичайно, вважаю що, дана премія сприяє тому що мої батьки зможуть більше сил і коштів вкладати в виховання дітей.
Дякую за увагу. Сподіваюсь на нашу зустріч.

Коментарі

Поширити для друзів

Популярні публікації

Перейти до сторінок:

Новини Фонду