Есе Юлії Кущ (2016)

Кожній талановитій людині потрібна матеріальна підтримка та визнання її здібностей. В ХХІ столітті, такою винагородою за успішність є стипендія

Я хотіла б отримати стипендію і в першу чергу витратити її на саморозвиток. А саме купити додаткову літературу,  різноманітні програми та прилади, для розвитку в галузі, якій я хочу присвятити своє майбутнє. Це – комп’ютерна графіка та web-дизайн. Для здійснення цієї цілі я вивчаю англійську, читаю багато корисної інформації,  маю перемоги в олімпіадах та конкурсах з інформатики. Моєю мрією є подорожі, тому на ці кошти я мала б можливість відвідати різноманітні пам’ятки, визначні місця України, під час яких можна багато дізнатися про культуру  певного регіону, життя відомих українців. 

Для мене стипендія є стимулом для покращення навчання, збільшення бажання перемагати в різних змаганнях та ніколи не зупинятися при досягненні своєї цілі.

Коментарі

Поширити для друзів

Популярні публікації

Перейти до сторінок:

Новини Фонду