Есе Марини Шульги (2015)

Коли мене повідомили про те, що я одна з тих, хто може стати кандидатом на отримання стипендії, я була здивованою, адже ніколи б не подумала, що за мої досягнення мені нададуть таку можливість. Хоча за всі три роки участі в обласній олімпіаді з біології я маю призові місця (одне перше та два других місця) і не збираюся на цьому зупинятись. У найближчому майбутньому я планую здобувати вищу освіту в Україні. Крім того, я маю давню мрію – подорожувати. Я вважаю, подорожі не лише допоможуть мені покращити навички спілкування, а й подарують мені безцінний життєвий досвід. Проте, як і більшість громадян України, я і моя родина переживаємо фінансові складнощі. Стипендія благодійного фонду була б величезним бонусом і дала б надію на здійснення мрій багатьом обдарованим учням.

Шульга Марина Миколаївна
12.10.2015
Читати інші есе
Дізнатись про звітність

Коментарі

Поширити для друзів

Популярні публікації

Перейти до сторінок:

Новини Фонду