Есе Єлизавети Харитонкіної (2015)

Мене звати Харитонкіна Єлизавета. Зараз я навчаюсь у 9 класі. Я ще не обрала майбутню професію,проте я точно знаю,що хочу стати успішною людиною. Мабуть, я не можу сказати ким саме я буду у подальшому житті, тому що я є достатньо різносторонньою особистістю. Я цікавлюся майже всім, що мене оточує,постійно намагаюсь вчитися чомусь новому: читати багато різних книг,дивитися фільми, знайомитися з новими людьми, відвідувати цікаві місця.

Я приймала участь у міських олімпіадах з різних предметів,багатьох конкурсах всеукраїнського та регіонального рівнів. До того ж я була переможницею міського конкурсу читців «Шевченківська скарбниця».

Я веду достатньо активне життя,як для підлітка. Я намагаюсь розвивати себе у багатьох напрямках. Я люблю танцювати та достатньо часто приймаю участь у різних ліцейських та міських заходах. Колись я відвідувала художню школу, проте через брак часу мені довелось покинути її. Але зараз я розумію,що даремно це зробила та хочу знову відновити навчання там. Також я люблю фотографувати  та читати вірші. Я цікавлюся фотографуванням вже більше 2 років, самостійно освоїла програми для обробки фото. Я б хотіла купити новий фотоапарат, це дасть можливість професійно цим займатися,але на даний момент в мене нема можливості це зробити. Що до захоплення віршами,то мені ще з молодших класів подобалось читати та розповідати вірші. Був навіть момент в моєму житті, коли я намагалась писати вірші самостійно. Мені дійсно приносить неймовірне задоволення читання віршів. Я б хотіла знати якомога більше мов,в особливості англійську. Це допоможе у спілкуванні з іншими людьми та розширенні моїх можливостей. 

Взагалі, я вважаю себе достатньо цілеспрямованою людиною,у якої є сили,енергія та прагнення для реалізування свого потенціалу у житті.

Коментарі

Поширити для друзів

Популярні публікації

Перейти до сторінок:

Новини Фонду