Есе Марії Безверхої (2015)

Я вважаю, що саме я гідна отримувати стипендію благодійного фонду «Наукова спадщина», тому що я беру активну участь в житті ліцею, маю реальні досягнення в міських та обласних олімпіадах і збираюсь в подальшому бути активним діячем вже в обраному мною ВНЗ. З дев’ятого класу я є членом шкільного клубу підприємництва «БізнесОК», беру участь в економічних турнірах і займаю призові місця.

У десятому класі я зайняла перше місце на міській олімпіаді з біології, третє місце на олімпіаді зі світової літератури. На обласній олімпіаді з біології я зайняла третє місце. Також я займаю посаду класного старости два роки поспіль, бо як зауважують учителі та класний керівник я дуже відповідальна та розсудлива, відповідально відношусь до доручених мені справ.

У майбутньому я планую стати біотехнологом бо вважаю, що  наше майбутнє в руках науки і тому планую працювати в цьому напрямі дуже старанно. Оскільки мої батьки отримають не дуже високу заробітню плату, я планую поєднувати навчання з роботою. Я знаю, що це буде складно, але я впевнена в своїх силах. Саме тому я вважаю, що я гідна отримувати стипендію благодійного фонду «Наукова спадщина».
Безверха Марія Генадіївна 
12.10.2015

Коментарі

Поширити для друзів

Популярні публікації

Перейти до сторінок:

Новини Фонду