Есе Анастасії Свистун (2015)

Цього року я закінчую 11 клас. Це надзвичайно важкий і складний період життя, адже від результатів ЗНО і правильно обраної професії залежить моє майбутнє.

Протягом майже семи років навчання, ліцей навчив мене ніколи не зупинятися на досягнутому, завжди прагнути більшого, саморозвиватися, і впевнено крокувати ло своєї мети. Тому я беру участь у різних предметних олімпіадах, змаганнях, але понад усе мені подобається писати вірші. Перемоги в літературних конкурсах для мене більше, ніж грамота і призове місце. Я отримую шалене задоволення, коли вкладаючи душу в свої поезіїї,  бачу, що вони подобаються слухачам. Я хочу видати власну збірку віршів, якщо отримаю стипендію. Це допомогло б мені здійснити дитячу мрію - стати поетесою. Адже друкарське видання - це преший крок до її реалізації.

Зараз моя життєва мета, ще не досить чітко сформульована, але я впевнена, що буду займатися справою, яка мені до душі, і прикладу для цього максимум зусиль.
Учениця 11 класу
біолого-хімічного факультету
Свистун Анастасія
12.10.2015

Коментарі

Поширити для друзів

Популярні публікації

Перейти до сторінок:

Новини Фонду