Есе Анастасії Лебедєвої (2018)

Мене звати Лебедєва Анастасія. Я навчаюсь у 10 класі фізико-математичного профілю. Минулого року,на жаль, мені не вдалось отримати стипендію благодійного фонду «Наукова спадщина», але моє бажання всебічно розвивати свої здібності не згасло ні на мить.

Минулого року я брала участь в олімпіаді з астрономії (I місце), конкурсах регіонального та всеукраїнського рівня. Отримала свідоцтво про базову середню освіту з оцінками: «10», «11», «12». Щодо моїх захоплень, я стала капітаном команди КВК «Дєтка», у складі якої виступаю на різних фестивалях, міських та обласних заходах; беру  участь у конкурсах вже 7й рік поспіль.  У 2017 році була створена Національна Дитяча Рада – це дорадчий орган при Уповноваженому Президента України з прав дитини, в якій я представляю інтереси учнів усієї Дніпропетровської області на загальнодержавному рівні, відстоюю  їх права та наголошую на екологічних проблемах всесвітнього масштабу. Також я долучилася до учнівського самоврядування ліцею, та маю мету стати президентом «Ліцинії».

У 2016 році я отримувала стипендію, яку витратила на участь в олімпіадах, різних семінарів та форумів, купівлю додаткової літератури.

Куди б я витратила стипендію в 2018 році? По-перше, у цьому навчальному році я хочу спробувати себе в Малій Академії наук України в розділі «Економіка», секції «Макроекономіка та мікроекономіка», тому мені потрібні кошти, аби  захистити свою роботу.

По-друге, для представників областей дуже часто організовують тренінги, з’їзди, на яких діти обговорюють певні проблеми та діляться  інформацією з посадовцями, консультуються з експертами різних галузей. На жаль,  держава не забезпечує усім необхідним, включаючи транспортні витрати (зазвичай з’їзди відбуваються в м.Київ), то мені доводиться обмежувати кількість таких поїздок, отже, кількість корисних знань відповідно.

 По-третє, у цьому році було виділено лише 2 години англійської мови на тиждень за навчальною програмою, але для вивчення іноземної мови це катастрофічно мало, тому частину стипендії я хотіла б витратити на додаткові заняття, тому що у майбутньому я планую пов’язати своє життя з медичною справою та вступити до університету на бюджетну основу, а для цього треба скласти ЗНО на високому рівні.

Я була б дуже щаслива отримувати стипендію у 10 класі, адже тоді я зможу, раціонально використавши гроші  примножити свій  потенціал у декілька разів.


Зробити внесок та допомогти ліцеїстам

Коментарі

Поширити для друзів

Популярні публікації

Перейти до сторінок:

Новини Фонду