Есе Олени Мірошніченко (2016)

Для мене стипендія -  це відмінний спосіб накопичити гроші на оплату свого подальшого навчання, на розвиток своїх знань. Вона відкриє мені двері до нових можливостей.

Я зростаю у багатодітній сім’ї, де батьки докладають максимум зусиль, щоб їхні діти виросли справжніми людьми, розвивалися фізично і духовно. Зі своєї сторони я намагаюся не розчаровувати своїх рідних: гарно навчаюся, беру участь у олімпіадах.
Завдяки цим коштам я зможу отримувати більш глибокі зання про медицину, так як мрію стати лікарем.

Найголовніша причина мого бажання отримати стипеднію – це мої сестри, адже я зможу половину грошей віддавати на їхнє навчання, щоб вони виросли освіченими людьми та приблизилися до своєї мети.  Ось для чого мені потрібна ця стипендія.

Коментарі

Поширити для друзів

Популярні публікації

Перейти до сторінок:

Новини Фонду