Есе Артема Костенко (2015)

У наш час майже кожному учню або студенту потрібна матеріальна підтримка. Звісно, вона повинна використовуватися для навчальних цілей, підвищення інтелекту та розумових здібностей.

Я хочу отримувати стипендію для того, щоб відвідувати індивідуальні заняття з української та англійської мови, адже  ці предмети треба здавати на ЗНО. Я відчуваю, що з вивченням цих мов у мене є проблеми. Також мені потрібний стабільний інтернет, бо моя сім’я не може його забезпечити кожний місяць. Зараз багато домашнього завдання потребує творчого підходу та додаткової літератури, тому інтернет – незамінний помічник учня.

Якби я отримав премію, то я б купив власну лабораторію, аби проводити досліди. Я вважаю, що це дуже  допоможе мені у навчанні й  у розвитку точних наук.

Учень 10 класу фізико-математичного факультету
 Костенко Артем

Коментарі

Поширити для друзів

Популярні публікації

Перейти до сторінок:

Новини Фонду