Есе Кирила Андрусенко (2015)

Чому я вважаю, що гідний отримувати стипендію благодійного фонду "Спадщина". 

В житті усіх людей буває скрутний час, та на жаль, у моєму житті він випав на дитинство. Я живу у неповній сім'ї разом мамою, яка має тяжку хворобу. Вона намагається відкрити мені хорошу дорогу у майбутнє і відкладає кошти на навчання зі своєї зарплатні, та залишку ледве вистачає на оплату комунальних послуг та їжу. Звісно, через це в мене ніколи не буває кишенькових коштів. Це дуже прикро, адже я навіть не можу купити своїй матусі подарунок на День народження, не кажучи вже про якісь власні витрати. 

Я відчуваю себе незручно у колі своїх однолітків, коли вони компанією збираються йти у якийсь заклад на кшталт кафе, або піцерії, бо через свій економічний стан я не можу платити за себе, а висіти у когось на шиї мені не подобається. Більш за все мені хочеться стати самостійним та незалежним, саме для досягнення цієї мети я вчуся у ліцеї. Я сподіваюсь, що колись мені вдасться використати здобуті знання та отримати хорошу роботу, щоб забезпечити краще життя собі, своїм дітям та своїй матусі.

Андрусенко Кирило, 11 жовтня 2015.

Коментарі

Поширити для друзів

Популярні публікації

Перейти до сторінок:

Новини Фонду