Подяка Масляної Анастасіі

Я, Масляна Анастасія, випускниця ліцею природничо-наукового навчання 2018 р. Хочу подякувати благодійному фонду «Наукова спадщина» за стипендію, яку я отримувала протягом року за високі досягнення у навчанні. Вона стала стартовим капіталом для мого подальшого навчання в іншому місті у вищому навчальному закладі. Мені вдалося вступити на бюджет, і нині я студентка Запорізького державного медичного університету. 

Кошти, які відкладалися, фактично дозволили мені це навчання і забезпечили можливість придбати необхідну літературу та приладдя для навчання. Дякую за цю матеріальну допомогу.
Сподіваюся, що фонд «Наукова спадщина» допоможе ще не одному учню отримати підтримку для здобуття нових знань і впевненості у власних силах.

Зробити внесок та допомогти ліцеїстам

Коментарі

Поширити для друзів

Популярні публікації

Перейти до сторінок:

Новини Фонду