Підприємництво: можливості та тенденції

Кому необхідно мати підприємницькі навички? У нинішніх умовах знання і навички в сфері бізнесу відкривають людям більше можливостей, як в кар'єрі, так і у підприємницькій діяльності. Існує міф про те, що підприємцем треба народитися, але це не так. Маючи бажання і наполегливість можна навчитися всьому, що необхідно, щоб вести бізнес. І все ж варто визнати, що успіху в комерції легше домогтися тим, хто ще в дитинстві почав цікавитися або робити перші кроки в цій діяльності.


Про юніорські бізнес-моделі, які вже існують у Німеччині, можна дізнатися зі статті «Шкільне підприємництво - досвід Німеччини для України».

До того ж, останнім часом в Україні, як і в багатьох інших країнах світу, набирає популярність соціальне підприємництво. Це інноваційна модель ведення бізнесу, яка спрямована на вирішенню соціально-економічних та екологічних проблем. Основна відмінність соціального підприємництва від звичайно бізнесу полягає в тому, що першочерговою є соціальна місія або цінність, а прибуток частково може спрямовуватися на вирішенню суспільних проблем. З Іншого боку, соціальне підприємництво сприяє розвитку суспільства шляхом впровадження інновацій, стимулює до саморозвитку и вчитись допомагати самому собі и довкіллю Тому саме зараз, в умовах погіршення соціально-економічної ситуації, такий інструмент як соціальне підприємництво може стати дуже ефективним засобом попередження або вирішення багатьох проблем. 

Про це говорить і Майкл Портер, який відомий тим, що написав кілька книг по сучасній стратегії конкуренції. У своєму виступі на TED він підкреслює впевненість в тому, що соціальне підприємництво - це перспектива розвитку бізнесу.

Щоб включити переклад натисніть на прямокутник в правому нижньому кутку відео і в кінці списку виберіть “Ukrainian”.

На базі Жовтоводського ліцею природничо-наукового навчання в 2013 році почав свою роботу шкільний клуб підприємництва «БізнесОК». Він був створений в рамках україно-польського проекту, і на заняттях клубу розглядалися різні теми, які знайомили ліцеїстів з питаннями бізнесу: економіки, фінансів, маркетингу і т.п. Перші учасники створили слоган і логотип для блогу клубу «БізнесОК», який зрідка оновлюється донині, хоча вони вже пишуть дипломні роботи бакалаврів.

На жаль, зараз цей клуб працює не так активно як раніше. А було б добре, якби у наших ліцеїстів, також як і у їхніх європейських однолітків, з'явилася можливість опановувати тонкощами ведення бізнесу ще під час навчання у ліцеї. Це можна реалізувати на базі Клубу професіоналів, одночасно зміцнюючи взаємну підтримку всіх випускників. І таким чином разом створювати платформу, де всі бажаючі можуть поділитися своїм досвідом роботи в комерційних організаціях або ведення підприємницької діяльності з нинішніми ліцеїстами. Це стане у нагоді в дорослому житті. 
коуч, тренер з соціального
підприємництва

Коментарі

Поширити для друзів

Популярні публікації

Перейти до сторінок:

Новини Фонду